cieszy nie tylko dlatego, że niejako dokończono w ten sposób renowację ulicy (która w ubiegłych latach zyskała nową nawierzchnię i sygnalizację świetlną), ale jest także odpowiedzią na postulat poprawy bezpieczeństwa na ursynowskich drogach, stawiany m. in. przez stowarzyszenie PROJEKT URSYNÓW. W zeszłorocznej edycji Budżetu Partycypacyjnego zabiegaliśmy także o doświetlenie na Surowieckiego trzech przejść dla pieszych, które pozbawione są sygnalizacji. W tym roku również przygotowujemy szereg projektów, które przyczynią się do zwiększenia jakości infrastruktury – nie tylko drogowej – znajdującej się na Ursynowie Północnym.
Czekamy także na modernizację ulicy Bartóka, jednocześnie powstrzymując nierozważną propozycję zwężenia jezdni. Zyskają wszyscy, a w szczególności piesi, którzy otrzymają poszerzone chodniki i azyle na przejściach. Nie stracą kierowcy, którzy nie będą barykadowani przez autobusy stające na przystankach jak na jednopasmowej dziś Cynamonowej czy Dereniowej. Obie te ulice stały się antyprzykładem dobrej organizacji ruchu i podzieliły okolicznych mieszkańców. Liczymy, że zmiany w naszej części Ursynowa nie będą nigdy tak kontrowersyjne, a zawsze służyły będą bezpieczeństwu i sprawnej komunikacji wszystkich środków transportu. Ot, chociażby nowoczesne oświetlenie dróg.
Wszystko jednak jest w Państwa rękach. Czekamy na sygnały płynące od Państwa, dotyczące stanu, jakości i organizacji dróg na Ursynowie. Czy coś wymaga pilnej poprawy? A może trzeba interweniować w kwestii bezpieczeństwa w konkretnym miejscu? W tych i innych sprawach prosimy o kontakt.