Uważaliśmy, że likwidacja pętli nie była potrzebna, że bazarek mógł zostać przeniesiony w inne miejsce. Spełniły się też nasze przewidywania, że opóźnienia przy budowie POW, a także nowego targowiska w parku nad tunelem spowodują, że bazar na pętli będzie istniał dłużej niż trzy lata, co zakładano pierwotnie.
Niemniej jednak, to jest historia. Należy wyciągnąć wnioski z przeszłości i teraźniejszości, a w nowym pomyśle wyeliminować to, co mieszkańcom przeszkadza najbardziej – brak estetyki. Trzeba stworzyć formułę prawno-organizacyjną, która doprowadzi do minimalizacji uciążliwości.
Obecnie zakłada się stworzenie targowiska w dawnym miejscu przy ulicy Braci Wagów 20 i alei KEN 49, w parku nad POW. Kilka lat temu pojawił się jednak pomysł, aby nowe targowisko powstało przy skrzyżowaniu ulic Płaskowickiej i Rosoła w pobliżu stacji benzynowej.
Uważaliśmy, że ta propozycja powinna zostać poważnie rozważona. Ta lokalizacja nie znajduje się bezpośrednio przed budynkami mieszkalnymi, tak jak przy Braci Wagów. W jej sąsiedztwie jest stacja benzynowa, biurowiec i dopiero później budynki mieszkalne – ponad 100 metrów od potencjalnego targowiska. Dodatkowo przestrzeń targowiska mogła być oddzielona od budynków drzewami. To miejsce jest też dobrze skomunikowane i znajduje się w bliskiej odległości do pierwotnej lokalizacji bazarku, na co często zwracali uwagę klienci.
Niestety pomysł ten nie został zaaprobowany. Przyczynili się temu m.in. lokalni politycy opozycyjni z Projektu Ursynów, którzy stworzyli negatywną atmosferę wokół tej propozycji. Szkoda, bo gdyby rozważono ją na poważnie, być może nowe targowisko funkcjonowałoby już w tym miejscu. Zamiast tego jest targowisko na dawnej pętli autobusowej, które niestety nie spełnia żadnych standardów i jest mocno uciążliwe dla okolicznych mieszkańców. Dodatkowo podpisana w 2023 r. umowa na dzierżawę tego miejsca nie jest przestrzegana, co zostało wykazane podczas kontroli przeprowadzonej przez przedstawicieli urzędu dzielnicy Ursynów.