– Badanie opinii prowadziliśmy przez tydzień, szeroko je reklamując w sieci. Ponad połowa respondentów chce, by regularnym dniem handlowym była właśnie środa. Piątek wskazała mniej niż jedna trzecia osób – wyjaśnia kierujący Bazarkiem Na Dołku Piotr Karczewski. – Teraz zaczynamy przygotowania. Będziemy zwracali się z ofertą do rolników, także tych handlujących na zagrożonych lub likwidowanych targowiskach w Warszawie. Tak słynny bazarek jak nasz, przyciąga tysiące klientów i to jest szansa, by poznać ich i zaprzyjaźnić z nowymi kupcami.
Bazarek Na Dołku, najsłynniejsze targowisko Ursynowa, istnieje już 30 lat. Obecnie w czasowej lokalizacji przy rogu ul. Płaskowickiej i al. KEN posiada 180 stanowisk do handlu. Zdecydowana większość handlujących to rolnicy, czyli bezpośredni producenci. Za dwa lata planowane są przenosiny w miejsce docelowe – na zagospodarowane tereny nad Południową Obwodnicą Warszawy.