Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

Dowiedz się więcej o ciasteczkach cookie klikając tutaj

Zmiany w pracy Urzędu Dzielnicy Ursynów

22-04-2020 21:57 | Autor: red.
Ważna informacja dla wszystkich mieszkańców naszej dzielnicy. Od 22 kwietnia w Urzędzie Dzielnicy Ursynów realizowane są wszystkie sprawy z zakresu ewidencji ludności, dowodów osobistych, rejestracji pojazdów, praw jazdy i innych dokumentów komunikacyjnych. Warunkiem realizacji usługi będzie telefoniczne umówienie się na wizytę oraz uiszczenie opłaty przelewem. Szczegóły pracy Urzędu poniżej.

1. Bezpośrednio realizowane będą następujące sprawy (wejście od strony al. KEN):

- rejestracja stanu cywilnego

- śluby (z ograniczeniem obecności do pary młodej i świadków)

- sprawy z zakresu ewidencji ludności, dowodów osobistych, rejestracji pojazdów, praw jazdy, wydawania innych dokumentów komunikacyjnych (po umówieniu telefonicznym oraz z dowodem wpłaty – w sprawach, w których opłata jest wymagana)

2. W pozostałym zakresie bezpośrednia obsługa klientów polegać będzie na przyjmowaniu pism i wniosków (w tym m.in. dotyczące zbycia i nabycia pojazdów).

Pisma można składać w punkcie podawczym od strony ul. Gandhi. Jeśli jest to niezbędne dla realizacji sprawy, podejmowane będą także inne czynności wymagające kontaktu z klientem (np. podpisywanie i odbiór dokumentów, oględziny w terenie itp.).

3. Niemożliwe będzie dokonywanie płatności w kasach Urzędu – wyłącznie płatności przelewem lub inne formy płatności elektronicznej lub zdalnej.

4. W poniedziałki Urząd będzie czynny w godzinach 8-16.

Kontakt z Urzędem możliwy jest drogą mailową i telefoniczną. Numery telefonów i adresy e-mail podane są na stronie www.ursynow.pl. Wszystkie informacje i dane kontaktowe dostępne są także pod numerem telefonu 19115.

Składanie pism wymagających podpisu możliwe jest drogą pocztową lub elektronicznie z wykorzystaniem platformy ePUAP (pismo musi być podpisane profilem zaufanym lub podpisem elektronicznym).

Telefoniczne umawianie wizyt:

– w zakresie ewidencji ludności i dowodów osobistych – 22 443 73 64

– w zakresie rejestracji pojazdów i innych dokumentów komunikacyjnych – 22 443 73 56

– w zakresie praw jazdy – 22 443 73 22.

Ursynowscy urzędnicy apelują o punktualne przychodzenie do Urzędu na umówioną telefonicznie wizytę!

Wróć