1. Bezpośrednio realizowane będą następujące sprawy (wejście od strony al. KEN):
- rejestracja stanu cywilnego
- śluby (z ograniczeniem obecności do pary młodej i świadków)
- sprawy z zakresu ewidencji ludności, dowodów osobistych, rejestracji pojazdów, praw jazdy, wydawania innych dokumentów komunikacyjnych (po umówieniu telefonicznym oraz z dowodem wpłaty – w sprawach, w których opłata jest wymagana)
2. W pozostałym zakresie bezpośrednia obsługa klientów polegać będzie na przyjmowaniu pism i wniosków (w tym m.in. dotyczące zbycia i nabycia pojazdów).
Pisma można składać w punkcie podawczym od strony ul. Gandhi. Jeśli jest to niezbędne dla realizacji sprawy, podejmowane będą także inne czynności wymagające kontaktu z klientem (np. podpisywanie i odbiór dokumentów, oględziny w terenie itp.).
3. Niemożliwe będzie dokonywanie płatności w kasach Urzędu – wyłącznie płatności przelewem lub inne formy płatności elektronicznej lub zdalnej.
4. W poniedziałki Urząd będzie czynny w godzinach 8-16.
Kontakt z Urzędem możliwy jest drogą mailową i telefoniczną. Numery telefonów i adresy e-mail podane są na stronie www.ursynow.pl. Wszystkie informacje i dane kontaktowe dostępne są także pod numerem telefonu 19115.
Składanie pism wymagających podpisu możliwe jest drogą pocztową lub elektronicznie z wykorzystaniem platformy ePUAP (pismo musi być podpisane profilem zaufanym lub podpisem elektronicznym).
Telefoniczne umawianie wizyt:
– w zakresie ewidencji ludności i dowodów osobistych – 22 443 73 64
– w zakresie rejestracji pojazdów i innych dokumentów komunikacyjnych – 22 443 73 56
– w zakresie praw jazdy – 22 443 73 22.
Ursynowscy urzędnicy apelują o punktualne przychodzenie do Urzędu na umówioną telefonicznie wizytę!