Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

Dowiedz się więcej o ciasteczkach cookie klikając tutaj

W komunikacji życzliwiej

21-11-2018 22:26 | Autor: red.
W środę, 21 listopada, w Światowy Dzień Życzliwości i Pozdrowień na ulice Warszawy wyjechał autobus specjalnej linii promujący piątą odsłonę kampanii społecznej „Kierunek życzliwość w komunikacji miejskiej”.

Akcja „Kierunek życzliwość w komunikacji miejskiej” potrwa przez cały następny rok. W taborze Warszawskiego Transportu Publicznego (autobusach, tramwajach, metrze i pociągach Szybkiej Kolei Miejskiej) pojawiły się doskonale znane warszawiakom monstra: Hałaśnik Głuchawy, Tępacz Ignorant, Knyszojad Smrodliwy, Kłapodziób Wylewny, Zastawiacz Olbrzymi, Siedziołek Przyciężki, Rozpychacz Wybredny, Oknogap Permanentny, do grona których dołączył Agresor Vulgaris. Nie zabrakło także Giganta Komunikacji Miejskiej, wskazującego właściwe zachowania współpasażerom.

Wróć