Trudna akustyka największego ursynowskiego kościoła tym razem doskonale współgrała z idealnie zbalansowanym brzmieniem wszystkich sekcji głosowych chóru. Występ utalentowanych białostocczan spotkał się z owacyjnym przejęciem ze strony licznie zgromadzonej ursynowskiej publiczności.
Bardzo interesująco przedstawiał się także program pozostałych koncertów, które wypełniły 4 październikowe niedziele: festiwal rozpoczął zespół wokalny „Jerycho” pod kierownictwem Bartosza Izbickiego, który w kościele pw. św. Katarzyny, najstarszym we współczesnej Warszawie, w wyjątkowo stykowy i zgodny z duchem epoki sposób zaprezentował późnośredniowieczne i renesansowe pieśni dedykowane polskim Świętym.
Nie mniej efektownie zabrzmiała muzyka w bardziej kameralnym wykonaniu: w kościele pw. bł Edmunda Bojanowskiego kompozycje, m.in. Maxa Regera i Mariana Sawy zaprezentowała jedna z najlepszych polskich mezzosopranistek Urszula Kryger, zaś tydzień później festiwal koncert wypełniła muzyka w wykonaniu światowego formatu wiolonczelisty Cristian Florea z Niemiec, którego efektowna wirtuozeria wzbudziła w pełni zasłużony aplauz wśród licznie zgromadzonych ursynowskich melomanów. Solistom towarzyszyli równie gorąco oklaskiwani wybitni wirtuozi – organiści: Irena Wisełka-Cieślar, Bartosz Jakubczak oraz kierownik artystyczny Festiwalu Jan Bokszczanin.
Nie zabrakło także miejsca dla utalentowanej młodzieży akademickiej – przed ursynowską publicznością zadebiutowało dwoje tegorocznych absolwentów klasy organów dr hab. Jana Bokszczanina, prof. UMFC, Aneta Sienkiewicz i Marcin Józef Kryński.