Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

Urząd działa normalnie

04-08-2021 21:03 | Autor: red.
Przypominamy, że w Urzędzie Dzielnicy Ursynów od marca 2021 roku można załatwić każdą sprawę, bez wcześniejszego umówienia wizyty. Obsługa mieszkańców realizowana jest w poniedziałki w godzinach od 8:00 do 18:00, a w pozostałe dni robocze w godzinach od 8.00 do 16.00.

Prosimy o wzięcie pod uwagę godzin zamknięcia urzędu i w miarę możliwości wcześniejsze przybycie, w celu załatwienia wszelkich formalności.

Jednocześnie zachęcamy do umawiania wizyt na konkretną godzinę za pomocą internetowego systemu rezerwacji: rezerwacje.um.warszawa.pl.

Urząd Dzielnicy Ursynów był jednym z pierwszych urzędów dzielnicy, który zdecydował się przywrócić sposób funkcjonowania sprzed wprowadzenia pandemii COVID-19. Co oznacza, że od marca 2021 roku można załatwić każdą sprawę, bez wcześniejszego umówienia wizyty. Na początku, ze względu na obostrzenia sanitarne, mieszkańcy proszeni byli o oczekiwanie na swoją kolej na zewnątrz. Obecnie można już wejść do urzędu. Prosimy o stosowanie się do zasad bezpieczeństwa i wchodzenie do urzędu tylko w masce. Na bieżąco monitorujemy sytuację i wprowadzamy rozwiązania, które usprawniają obsługę mieszkańców.

Kontakt z urzędami możliwy jest drogą mailową i telefoniczną. Numery telefonów i adresy e-mail podane są na stronach www.warszawa19115.pl, www.bip.um.warszawa.pl oraz na stronach internetowych dzielnic. Wszystkie informacje i dane kontaktowe dostępne są także pod numerem telefonu 19115.

Wróć

Interesuje Cię współpraca?
Napisz do nas! wspolpraca@passa.pl
Copyright 2015 - Wszelkie prawa zastrzeżone
Projekt i wykonanie: MEETMEDIA