Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

Dowiedz się więcej o ciasteczkach cookie klikając tutaj

Mobilne Punkty Obsługi Pasażerów

17-06-2020 21:10 | Autor: RK
Zarząd Transportu Miejskiego przygotował kolejne ułatwienie dla pasażerów. Żeby załatwić swoje sprawy, nie trzeba już przyjeżdżać do Punktu Obsługi Pasażerów. To POP przyjedzie do nas.

Od piątku 12 czerwca po ulicach Warszawy jeździ wyjątkowy autobus. Został w nim urządzony Punkt Obsługi Pasażerów. Od tego tygodnia aż do końca wakacji dwa mobilne POP-y będą podjeżdżały na pętle przy dużych osiedlach.

Pasażerowie załatwią tu swoje najpilniejsze sprawy: wyrobią spersonalizowaną Warszawską Kartę Miejską, zakodują bilet długookresowy, w tym z oferty Warszawa+ i dla dużych rodzin, „odwieszą” bilet i przekodują niewykorzystaną część biletu, wgrają uprawnienia Karty Warszawiaka i Karty Młodego Warszawiaka oraz je przedłużą. W mobilnym POP-ie można płacić wyłącznie kartami płatniczymi.

Oznaczony banerami autobus zaparkował w piątek na pętli Gocław, a już od poniedziałku 15 czerwca do 17 czerwca dwa mobilne POP-y przyjmowały interesantów przy stacji Metro Kabaty. W kolejnych dniach POP-y będą stały na pętlach:

18-22 czerwca: Stegny i przy Świątyni Opatrzności Bożej,

23-25 czerwca: Metro Wilanowska i Tarchomin,

26-30 czerwca: Bródno-Podgrodzie i Targówek.

Punkty są czynne w godzinach 8.30-17.00. Godziny pracy mobilnych POP-ów mogą się zmienić.

Wróć