Autorka jest absolwentką Wydziału Sztuk Pięknych Uniwersytetu im. Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Podyplomowego Studium Scenografii Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie (dyplom u prof. Józefa Szajny). Na swoim koncie ma wiele wystaw indywidualnych i udział w ekspozycjach zbiorowych. Jest także laureatką wyróżnień honorowych na III i V Ogólnopolskim Konkursie im. Józefa Gielniaka w Jeleniej Górze.
Zajmuje się grafiką artystyczną, grafiką wydawniczą i internetową, scenografią oraz malarstwem. Jako scenograf współpracowała z teatrami w Polsce (Teatr Studio i Teatr na Targówku w Warszawie, teatry w Częstochowie, Gnieźnie, Białymstoku, Olsztynie, Zielonej Górze) oraz w USA (Perishable Theatre, Providence, Rohde Island). Jej realizacje scenograficzne uzyskiwały bardzo pozytywne recenzje w prasie krajowej i w USA.
Jest aktywnym członkiem Związku Polskich Artystów Plastyków (Okręg Warszawski) oraz grup twórczych „Grafiteka”, „PositiveArt”, „Symfonia”.
Artystka raczej unika fabuły w swoich obrazach i pracach graficznych, zastępując ją napięciem budowanym przy użyciu dostępnych środków. W jej obrazach widoczna jest próba „pokonania” dwuwymiarowości płótna. Używa w tym celu zarówno faktury, jak też koloru. Geometryczne formy nabierają nowych treści. Są odpowiedzią na emocje i przeżycia autorki. Dotyczy to również jej grafik. Oczywiście, z wyjątkiem faktury, którą trudniej stosować na papierze.
Na wystawie możemy oglądać linie, koła, kwadraty, prostokąty, w których Bożena Korulska stara się wyrazić swoje uczucia, potrzeby. Paradoksalnie, ograniczenia w postaci prostych form, które autorka sobie narzuciła, skłaniają widza do szukania głębszych warstw obrazu. Wyrażane w nich treści sprawiają, że mamy do czynienia z pracami, a nie jedynie dekoracjami.
Bożena Korulska wydaje się być godną kontynuatorką tradycji europejskiego konstruktywizmu utożsamianej z holenderskim De Stijl i Pieterem Cornelisem Mondrianem (znanym jako Piet Mondrian), czy niemieckim Bauhausem, którego emanacją byli m. in. Wassily Kandinsky, Paul Klee, czy László Moholy-Nagy. Wybitnym, najbardziej znanym polskim przedstawicielem konstruktywizmu był Władysław Strzemiński.
Wystawę można oglądać do 3 kwietnia.