Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

Dowiedz się więcej o ciasteczkach cookie klikając tutaj

Konkursy Mistrzowie Toyoty 2019

24-09-2019 14:43 | Autor: red.
21 września 2019 r. w salonie Toyota ANWA Aleja Pokoju Kraków odbyły się finały konkursów „Mistrzowie Toyoty 2019” w kategoriach Doradca Serwisowy i Sprzedawca Części.

Swojej gościnności udzielił Pan Tomasz Walbiner, diler Toyota ANWA Aleja Pokoju Kraków. W wydarzeniu uczestniczyli zwycięzcy poprzednich edycji konkursów oraz liczni kibice ze stacji finalistów.

Profesjonalni Doradcy Serwisowi i Sprzedawcy Części Toyoty znający pełną ofertę marki Toyota, doskonali w obsłudze i trosce o klienta sprawiają, że Toyota ma rzesze lojalnych i zadowolonych klientów rekomendujących nasze usługi.

Konkurs Doradcy Serwisowego w Polsce realizowany jest od 1994 roku, a Sprzedawcy Części od 2000 roku. Tegoroczna edycja zgromadziła na starcie blisko 400 uczestników, a do finału dotarło tylko 10 osób pokonując z sukcesem 2 „poprzeczki”. Test wiedzy online i tajemniczego jawnego klienta, aby z sukcesem dotrzeć do finału, w którym czekało na uczestnika pięć praktycznych zadań, problemów klientów w anturażu stacji dilerskiej Toyoty.

Codzienna obsługa klienta przez Doradców Serwisowych wymaga znajomości zaawansowanej techniki, która towarzyszy każdemu produktowi Toyoty, prawidłowości stosowania procedur obsługi serwisowej i naprawczej producenta, specjalizacji w obsłudze hybryd, oferowanie systemów dogodnego finansowania usług serwisowych Comfort Pay oraz bogatej oferty akcesoriów. Powyżej wymienione elementy składały się na standard oceny jakości finalistów 11 edycji Konkursu.

Do zadań Doradcy Serwisowego należało między innymi:

– szczegółowa znajomość produktów oraz zmian technicznych w produktach związanych z realizacją europejskich, wyśrubowanych norm emisji spalin,

– wykonanie prawidłowej procedury przyjęcia samochodu do serwisu z wykorzystaniem tabletu,

– poprowadzenie trudnej rozmowy w zakresie realizacji kampanii serwisowej,

– wykonanie procedury wydania samochodu po obsłudze serwisowej,

– wsparcie klienta w zakresie korzystania z systemu multimedialnego w modelu Toyota Corolla.

Praca Sprzedawców Części jest ściśle powiązana ze sztuką właściwego, wręcz perfekcyjnego doboru części i akcesoriów do modeli samochodów, określonego przeglądu lub naprawy.

W bieżącej 8 edycji Konkursu Sprzedawców części badana była biegłość obsługi systemów zamawiania części, systemu wspierającego wiedzę o ofercie akcesoryjnej, oferowaniu klientom indywidualnych rozwiązań, w tym doboru akcesoriów nawet do wieloletnich samochodów. Sprzedawcy Części musieli wykazać się umiejętnością doboru i prezentacji części zamiennych do określonego modelu.

Finałowa dziesiątka Doradców Serwisowych i Sprzedaży Części prezentowała swój najwyższy poziom umiejętności, wiedzy i troski o klienta na każdym etapie obsługi. Każdy z finalistów był autentycznym ambasadorem marki Toyota.

Ze stacji Toyota Chodzeń Czerniakowska startowało trzech finalistów: Adam Napieralski, Piotr Przepiórka, Piotr Buzałek. I tak w konkursie Sprzedawca Części pierwsze miejsce zajął Piotr Przepiórka, a Piotr Buzałek był w tej kategorii czwarty.

Podkreślmy, że w 2017 roku w tej kategorii pierwsze miejsce zajął Tomasz Bagrowicz również ze stacji Toyota Chodzeń Czerniakowska, jest to stacja mistrzów. Pozostałe nagrody dla stacji Toyota Chodzeń Czerniakowska to trzecie miejsce w kategorii Doradca serwisowy 2019, które zajął Adam Napieralski.

Wróć