Cel jest prosty – każde spotkanie to szansa dla mieszkańców, aby zadać urzędnikom niezbędne pytania i uzyskać niezbędne informacje. Ursynowscy urzędnicy przypominają, że termin zgłaszania projektów do 7. edycji upływa 21 stycznia.
Projekt można zgłosić na dwa sposoby:
– przez Internet - na stronie app.twojbudzet.um.warszawa.pl.
– w formie papierowej - wypełniony formularz należy złożyć osobiście lub przesłać na adres urzędu dzielnicy z dopiskiem „Budżet obywatelski”. Propozycję dotyczącą poziomu ogólnomiejskiego można przesłać także na adres Centrum Komunikacji Społecznej.
Przypominamy, że oprócz projektów dzielnicowych można zgłaszać także projekty ogólnomiejskie, czyli takie, które swoim zakresem obejmują np. całe miasto lub kilka dzielnic.
Wszystkie informacje dotyczące nowej edycji można znaleźć na stronie poświęconej budżetowi obywatelskiemu w Warszawie www.twojbudzet.um.warszawa.pl.